Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Κεφ.9 - Long-lasting eyeliner Sephora

Γεια σας!Σ' αυτή την ανάρτηση,θα σας παρουσιάσω το eyeliner που αγόρασα από τα sephora.Η σειρά που εμπεριέχεται το συγκεκριμένο,έχει κι άλλες αποχρώσεις.Επέλεξα να αγοράσω την μοβ-βιολετί απόχρωση(μου φάνηκε ιδιαίτερη).Έχει πολύ καλή απόδοση(ακριβώς όπως φαίνεται στη συσκευασία),καθώς και διάρκεια.



Το πινελάκι που έχει είναι αρκετά λεπτό και εύχρηστο.Η τιμή του είναι στα 11,20(όπως σας έχω αναφέρει όμως,μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την προσφορά της vodafone και να αγοράσετε 2 στην τιμή του 1).Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν και σίγουρα θα προμηθευτώ και κάποια άλλη απόχρωση(είχε αρκετές απ' όσο θυμάμαι).

Επιπλέον,μαζί με το eyeliner,μου έδωσαν και ένα δειγματάκι από μία κρέμα.
Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα,οπότε δεν μπορώ να σας αναφέρω τις εντυπώσεις μου.


Εσείς,έχετε δοκιμάσει κάποιο eyeliner από sephora?
Αν ναι,ποια είναι η γνώμη σας?


Τα λέμε σύντομα σε κάποιο άλλο post,
Εύα

4 σχόλια: