Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Κεφ.8 Sephora-Cream Lip Stains

Γεια σας!Στο συγκεκριμένο post θα σας παρουσιάσω,τα cream lip stains από sephora,που έχω στη συλλογή μου.Για όσες δεν γνωρίζεται,πρόκειται για ένα υγρά κραγιόν με ματ υφή και η συσκευασία τους μοιάζει με lip gloss.Η σειρά που κυκλοφορεί,περιέχει 10 χρώματα(εγώ θα σας παρουσιάσω 2 από αυτά).
Τα χρώματα που θα σας δείξω είναι έντονα.Έχουν υπέροχη χρωματική απόδοση,καθώς και διάρκεια.
Ας δούμε όμως,τα χρώματα που αναφέρω:


και η απόδοση τους:
   

Το πινελάκι που έχουν είναι εύχρηστο και ωραίο στην εφαρμογή.Βέβαια,χρειάζεται προσοχή ώστε να μην ξεφύγετε από το περίγραμμα των χειλιών σας(γιατί  όταν στεγνώσει δεν διορθώνετε πολύ εύκολα).Το άρωμα τους είναι ευχάριστο,αλλά όπως προανέφερα είναι ματ(γι' αυτό μπορεί να νιώσετε ότι "τραβάει" λίγο τα χείλη).
Η κάθε συσκευασία περιέχει 5ml και η τιμή τους είναι 10,50.Για όσες δεν γνωρίζεται,υπάρχει η προσφορά 1+1 της vodafone,όπου μπορείτε να αγοράσετε 2 προϊόντα sephora στην τιμή του ενός.
Προσωπικά,έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη από τα συγκεκριμένα.
Θα δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις(ελπίζω να βγουν περισσότερες).


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο cream lip stain από τη συγκεκριμένη σειρά?
Αν ναι,ποια είναι η γνώμη σας?


Αυτά από 'μένα,
Εύα


12 σχόλια:

  1. teleiaaaaaa apodosi xrwmatos!
    megeiaaaa sou! :)
    den exw dokimasei kapoio...alla prepei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν φοβερή απόδοση!
      Σ' ευχαριστώ :)
      Αξίζει να τα δοκιμάσεις ;)

      Διαγραφή
  2. Έχω το 1 κ οσονούπω πάω κ για το 3! Βέβαια σε μένα δεν ξέρω δεν είναι τόσο σταθερά σε σημείο που θα έλεγα ότι την πρώτη ώρα αφήνω σημάδια παντού χιχι αλλά είναι τέλειες οι αποχρώσεις τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολύ έντονη απόδοση.Θα ήθελα να βγουν και νέες αποχρώσεις ;)
      Ελπίζω το 3 να σου φανεί καλύτερο από το 1 :)

      Διαγραφή
  3. Έχω 5 από αυτά και τα λατρεύω, έχω κάνει σχετική αναρτηση και βιντεο :)
    Θελω πολυ το 1 και τα 3, ειναι τα μονα που μου λειπουν απ'οσα μου αρεσαν, τα αλλα τα εχω ηδη <3
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει το σχετικό βίντεο σου(διάβασα και την ανάρτηση σου).
      Με βοήθησε αρκετά το post σου,στο να δω πιο καθαρά και αναλυτικά τα χρώματα :)
      Πρέπει να βγάλουν και νέα χρώματα ;)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο ποστ και φωτογραφίες. Τα χρώματα φαίνονται υπέροχα και τα δύο. Θέλω να πάρω τα συγκεκριμένα lip stains εδώ και αρκετό καιρό. Όταν γυρίσω από τις καλοκαιρινές μου διακοπές σίγουρα θα τιμήσω το κόκκινο τουλάχιστον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Αξίζει να τα αγοράσεις με το 1+1 της vodafone ;)
      Καλές διακοπές σου εύχομαι :)

      Διαγραφή
  5. πολύ πολύ όμορφο το ποστ σου!
    αγόρασα κι εγώ το lip stain στην απόχρωση 3 και απλά μπορώ να πω πως έχω ερωτευτεί και πως μετάνιωσα που δεν πήρα κι άλλα :(
    επίσης, μπορεί να φανώ τελείως χαζή αλλά δεν ήξερα για την προσφορά της vodafone και ευτυχώς το είδα από εσένα!! :Ρ

    * από σήμερα είμαι κι εγώ μέλος στο μπλογκ σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ελπίζω να βγάλουν και άλλες αποχρώσεις ;)
      Πάντως,χαίρομαι που σε βοήθησα.Η προσφορά της vodafone συμφέρει πολύ.
      Μόλις έγινα μέλος κι εγώ στο blog σου!

      Διαγραφή