Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Κεφ.7 - Azade,Caramel Body spray


Γεια σας!Σ' αυτή την ανάρτηση θα σας παρουσιάσω ένα body spray της εταιρίας azade.
Αποτελεί προϊόν της σειράς arome nature.Η συγκεκριμένη σειρά(απ' όσο γνωρίζω και έχω δει σε καταστήματα),περιλαμβάνει ακόμα 3 αρώματα(βανίλια,καρύδα και ορχιδέα). Επιπλέον,μπορείτε να βρείτε το αντίστοιχο αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος.

Ας δούμε τι αναγράφεται στη συσκευασία του προϊόντος:
Διεγείρεται τις αισθήσεις σας με το Arome Nature αρωματικό σπρέι σώματος.Η απαλή σύνθεση του, αφήνει στην επιδερμίδα σας άρωμα καραμέλας που διαρκεί όλη μέρα. Συνδυάστε το Arome Nature αρωματικό σπρέι σώματος καραμέλα με το Arome Nature αφρόλουτρο και και κρέμα σώματος με άρωμα καραμέλας.

Η δική μου εντύπωση από το συγκεκριμένο προϊόν είναι κάτι παραπάνω από θετική.Από την πρώτη στιγμή που το μύρισα ήθελα να το αγοράσω.Προσωπικά,η μυρωδιά του μου θυμίζει καραμέλα βουτύρου.Αν και είμαι φανατική με την καρύδα και τη βανίλια,αυτή τη φορά με κέρδισε η καραμέλα.Έχει πολύ γλυκό άρωμα,καθώς επίσης και μεγάλη διάρκεια στο σώμα.Αναμφίβολα κατά τη γνώμη μου,είναι από τα καλύτερα σπρέι σώματος που έχω δοκιμάσει.Το χρησιμοποιώ καθημερινά στο σώμα και στα μαλλιά μου.Όταν μου τελειώσει το συγκεκριμένο,θα αγοράσω σίγουρα την βανίλια και την καρύδα(η ορχιδέα δεν μου άρεσε τόσο).
Το καλύτερο που άφησα για το τέλος είναι η τιμή του.Κοστίζει περίπου 7 ευρώ(πολύ οικονομικό για το αποτέλεσμα που δίνει) και σίγουρα τα αξίζει.Συνήθως,τα οικονομικά σπρέι σώματος δεν έχουν έντονο άρωμα ή μεγάλη διάρκεια.Αυτό όμως κατέχει και τα δύο.Επίσης,έχουν βγει ορισμένα πακέτα με την κρέμα σώματος και το αφρόλουτρο σε συσκευασία δώρου(είναι και πιο οικονομικά).Επομένως,ένα τέτοιο δώρο είναι πολύ όμορφο(προσωπικά μου αρέσει πολύ).
Θα επιχειρήσω σίγουρα να δοκιμάσω και κάποια κρέμα σώματος ή αφρόλουτρο από αυτή τη σειρά.

Τέλος,να διευκρινίσω ότι έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα το προϊόν που αναφέρω.
Εσείς,έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη σειρά?
Αν ναι,ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?

Υ.Γ.Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που διοργανώνω.Λήγει στις 28/6, οπότε όποιος δεν έχει πάρει ακόμα μέρος μπορεί να το κάνει.
http://journeytofantasy.blogspot.gr/2013/06/my-first-mini-giveaway.html

Αυτά από 'μένα,
Εύα

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/6/13, 3:42 μ.μ.

    popo auto mosxovolaei !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την συγκεκριμένη εταιρία μόνο κρέμες σώματος έχω δοκιμάσει αλλά αφού έχει καλή διάρκεια και το spray θα το δοκιμάσω :)
    Μοιάζουμε στις επιλογές (λάτρης της βανίλιας και της καρύδας) γι'αυτό θα δοκιμάσω και εγώ την καραμέλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μοιάζουμε στις επιλογές(το έχω παρατηρήσει κι άλλες φορές).
      Θα σου αρέσει σίγουρα η καραμέλα :)

      Διαγραφή
  3. Θα μυρίζει υπέροχα είμαι σίγουρη!! <3 <3
    αγαπώ την καραμέλα και ως γεύση & ως μυρωδιά!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσει η καραμέλα τόσο πολύ,σίγουρα το συγκεκριμένο θα σε ενθουσιάσει :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ανλάρτηση!!Μπορεις να επισκεπτεις το blog μου και να μου πεις τη γνωμη σου??(Ειναι καινουριο).... http://greektipsandtricks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τις προαλλες ημουν στα hondos και μυριζα αυτα τα body sprays, θελω και την καραμελα και την βανιλια και την καρυδα!! και οντως κρατανε απιστευτα, ειχα ψεκαστει με το τεστερ κ μυριζα χιλιες ωρες! Εχω παρει αφρολουτρα και κρεμες σωματος απο την azade και ειναι super :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν μου τελειώσει το συγκεκριμένο,θα πάρω σίγουρα τη βανίλια (και μετά την καρύδα).Είναι,όντως υπέροχα και κρατάνε πολύ!

      Διαγραφή