Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Cosmopolitan "Απριλίου 2013"


Γεια σας!Όπως βλέπετε και από τον τίτλο,σ' αυτή την ανάρτηση θα σας παρουσιάσω το cosmopolitan Απριλίου.Αγόρασα χθες το περιοδικό,το οποίο είχε δώρο ένα κραγιόν της oriflame(διατίθεται σε 5 αποχρώσεις,ώστε να επιλέξετε).Ήθελα να δοκιμάσω κάποιο κραγιόν από τη συγκεκριμένη εταιρία,όποτε εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία.


Όπως βλέπετε και από την παραπάνω φωτογραφία,το τεύχος κυκλοφορεί με ένα επιπλέον ένθετο(το cosmostyle).
Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά,το δωράκι που είχε το περιοδικό.

Αρχικά,η συσκευασία του κραγιόν είναι απλή και εύχρηστη.Όπως βλέπετε αναγράφεται στο καπάκι η επωνυμία της εταιρίας.
Η απόχρωση που επέλεξα είναι η Shell Pink.
Όπως παρατηρείται,πρόκειται για ένα ροζ χρωματάκι. Επέλεξα το συγκεκριμένο,διότι πιστεύω ότι ταιριάζει αρκετά για την άνοιξη.Τα κραγιόν της σειράς αυτής(όπως διαπίστωσα από το δικό μου),είναι πολύ ενυδατικά και έχουν πολύ ευχάριστη μυρωδιά.Η διάρκεια τους δεν είναι μεγάλη,αλλά έχουν ευχάριστη υφή(κάτι σαν lip balm).
Θα χρειαστεί σίγουρα να περάσετε παραπάνω από μία στρώσεις,ώστε να αναδειχθεί το χρώμα σωστά.
Προσωπικά,μου αρέσει για καθημερινό κραγιόν(αν και δεν ξετρελάθηκα με την συγκεκριμένη απόχρωση πάνω στα δικά μου χείλη).




Εσείς,έχετε πάρει το cosmopolitan Απριλίου?Αν ναι,ποια απόχρωση επιλέξατε?

Θα τα πούμε σύντομα,
Εύα

14 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραία απόχρωση! Το πήρα και γω!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/2013/03/feel-7-sheinside-car.html
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα πέρασα από ένα περίπτερο κοιτώντας για τα μολύβια της ERRE DUΕ και τελικά αντιστάθηκα, το είδα και το COSMO και αντιστάθηκα και σε αυτό, αλλά μάλλον με βλέπω αύριο να λυγίζω χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα,από την αρχή με κέρδισε αυτό ;)
      Πιστεύω ότι συμφέρει η τιμή του μαζί με το δωράκι.

      Διαγραφή
    2. Τελικά στα μολύβια δεν αντιστάθηκα, αλλά αν και έψαξα δέκα περίπτερα παντού βρήκα τα ίδια χρώματα! Γκρρρ!

      Άσχετο, σ' έχω κάνει tag για το tag 40 favorites, αν θες να το κάνεις!

      χχχ

      Διαγραφή
    3. Τί χρώματα πήρες?Θα κάνεις κάποιο post ώστε να τα δούμε?
      Μόλις είδα το tag...σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Χρησιμοποιω προιοντα της Oriflame και το συγκεκριμενο κραγιον το εχω και γω κια το χρησιμοποιω για καθημερινο κ γενικα οταν δεν θελω να βαφτω πολυ.Δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο,ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις κουκλιτσα μου!!Με γεια και καλοφόρετο!Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για καθημερινό είναι μία καλή επιλογή :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το blog σου!!!Μόλις έγινα και εγώ μέλος!!!!! :) http://glitter1990.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ και το άκουσα ότι έχει ωραίο δώρο! Και ωραίο ανοιξιάτικο χρώμα επέλεξες! Τρέχω στο περίπτερο στην επόμενη ευκαιρία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα παρόμοιο χρώμα,οπότε σκέφτηκα να το δοκιμάσω.
      Είναι πολύ ενυδατικό και αφήνει ωραία απόχρωση :)

      Διαγραφή
  6. κουκλίτσα έγινα κι εγώ μέλος σου, θα τα λέμε λοιπόν..φιλακιααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή