Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Eva's Haul #1

Γεια σας!Τον τελευταίο καιρό,σκεφτόμουν πότε θα κάνω την συγκεκριμένη ανάρτηση(μου αρέσει να διαβάζω τέτοιες αναρτήσεις κι από άλλες κοπέλες).Όπως διαπιστώσατε και από τον τίτλο,πρόκειται για μία ανάρτηση που περιέχει προϊόντα από τις πιο πρόσφατες αγορές μου.Τις τελευταίες μέρες,εκμεταλλεύτηκα κάποιες προσφορές που υπήρχαν(σε super market,hondos center)και βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας τα παρουσιάσω.Λίγο πολύ,όλες ενθουσιαζόμαστε με τις αγορές μας(μεγάλες ή μικρές...δεν έχει σημασία).Ας δούμε επομένως,τα προϊόντα που αγόρασα:


Le petit Marseillais(Αφρόλουτρα)
Στο κατάστημα Hondos Center(στη Ρόδο...είχα πάει μερικές μέρες να δω τους δικούς μου),βρήκα τα συγκεκριμένα αφρόλουτρα 1+1 δώρο.Είχα δοκιμάσει ξανά το μοβ μπουκάλι(λεβάντα)και μου άρεσε αρκετά.Επέλεξα λοιπόν,να το ξαναπάρω μαζί με το πορτοκαλί(λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι...μυρίζει υπέροχα).Το κάθε μπουκάλι περιέχει 250 ml.


Μαντηλάκια καθαρισμού Bioten(κανονικό-μεικτό δέρμα)
Στο ίδιο κατάστημα,υπήρχε προσφορά 1+1 δώρο στα προϊόντα της bioten.Αν και χρησιμοποιώ περισσότερο γαλάκτωμα,σκέφτηκα να δώσω μία ευκαιρία στα συγκεκριμένα(είχα ακούσει γενικότερα θετικά σχόλια).Έχω χρησιμοποιήσει ήδη κάποια από αυτά και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλά.Το άρωμα τους είναι ευχάριστο και δεν ερεθίζουν το δέρμα.H κάθε συσκευασία περιέχει 20 μαντηλάκια και η τιμή τους είναι 2,71 ευρώ.


Castor oil-Lanova
Από το ίδιο κατάστημα,πήρα και ένα καστορέλαιο.Το συγκεκριμένο προϊόν έχει διάφορες χρήσεις.Αν θέλετε,μπορώ να σας γράψω μία ανάρτηση γι' αυτό.Η συσκευασία του περιέχει 50ml και η τιμή του είναι περίπου 1,70 ευρώ.


L'Oreal Elvive Extraordinary oil
Τελείως τυχαία,είδα ότι στα ΑΒ Βασιλόπουλος έβαλαν -50% σε όλα τα προϊόντα Εlvive.Αμέσως σκέφτηκα ότι το πρώτο προϊόν που θα πάρω είναι το συγκεκριμένο.Εδώ και καιρό ήθελα να το δοκιμάσω(έχω ακούσει τα καλύτερα),αλλά ποτέ δεν το αγόραζα. Επωφελήθηκα επομένως από την συγκεκριμένη προσφορά και το πήρα 4,99 ευρώ(από 9,98 ευρώ που ήταν η αρχική του τιμή).Η συσκευασία του είναι 100 ml και η προσφορά ισχύει ακόμα(οπότε αν το θέλετε,είναι μία καλή ευκαιρία να το αποκτήσετε). 


L'Oreal Elvive Re-Nutrition Conditioner 
Από την έκπτωση στα προϊόντα Elvive,αγόρασα και ένα conditioner θρέψης για ξηρά μαλλιά.Αν και τα μαλλιά μου δεν είναι ιδιαίτερα ξηρά,η μυρωδιά του συγκεκριμένου(καθώς και το ότι έχω δοκιμάσει και το spray conditioner με βασιλικό πολτό)με κέρδισε.Η συσκευασία του είναι 200ml και η τιμή του(με την έκπτωση) 1,93 ευρώ.



Αυτές ήταν οι αγορές μου.Για οποιοδήποτε προϊόν από τα παραπάνω θέλετε να κάνω κάποιο review,μπορείτε να μου το πείτε.
Εσείς,έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά?Αν ναι,ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?





Αυτά από 'μένα,
Εύα

14 σχόλια:

  1. Εντάξει τα le petit marseillais όχι απλώς τα λατρεύω, τα έχω ερωτευθεί σε όλα τους τα αρώματα αλλά to Dove μου έρχεται πιο φθηνά καθώς βγαίνει και σε πολύ μεγάλο μέγεθος.

    Αχ ναι θέλουμε (θέλω χιχι) review για καστορέλαιο και για το elvive λαδάκι αν μπορείς βέβαια!

    Βασικά εγώ δεν ξέρω ότι και να έχω χρησιμοποιήσει σε μορφή λάδιου μου είναι βαρύ στα μαλλιά μου. Έχω ακούσει βέβαια για το λάδι κάρυδας ότι είναι απίστευτο.

    Αν το βρω θα δοκιμάσω και αυτό!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικά,έχω λατρέψει το ροδάκινο :)
      Για τα dove έχεις δίκιο,είναι πιο οικονομικά και σε μεγάλη ποσότητα :)
      Θα κάνω σίγουρα review για τα συγκεκριμένα προϊόντα :)
      Αυτό τον καιρό,χρησιμοποιώ δαφνέλαιο στα μαλλιά μου και δεν τα βαραίνει καθόλου.Νιώθεις τα μαλλιά πολύ ελαφριά και λεία μετά τη χρήση του.
      Το λάδι καρύδας,θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω,έχω ακούσει τα καλύτερα :)

      Διαγραφή
  2. Τα Le petit Marseillais θα τα ευχαριστηθείς πολύ!! Τα έχω δοκιμάσει όλα και έχουν μοναδικό άρωμα!! Προσφέρουν και πολύ καλή ενυδάτωση.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη δοκιμάσει το ροδάκινο και μου αρέσει πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  3. wraies oi agores sou!!!to kastorelaio giati to xrhsimopoioume kai pou?den exw ksanakousei gi auto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :)
      Το καστορέλαιο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως συστατικό,για να φτιάξεις μόνη σου ορισμένα καλλυντικά.Επίσης,βοηθάει και την τρίχα των μαλλιών :)
      Θα κάνω ένα αναλυτικό post,όπου θα τα αναφέρω όλα αυτά :)

      Διαγραφή
  4. ναι ναι θα θέλαμε ανάρτηση για το καστορέλαιο!
    φιλιάα

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυα μου πολύ ωραίο post και ομορφα πραγαματακια!!!!Λοιπον εγω προσφατα πηρα το Le petit Marseillais αφρολουτρο με ροδακινο,το ειχαν δώρο τα σερβιετακια που αγορασα σε κανονικο μέγεθος και ειπα να εκμεταλευτω την ευκαιρια να το δοκιμασω.Μολις το κανω θα γραψω review γιαυτο.
      Ενα ακομη προιον απο αυτα που αναφερεις που θα ηθελα οπωσηποτε ν αποκτησω ειναι το L'Oreal Elvive Extraordinary oil.Αλλα δυστυχως στην πολη μου δεν εχω βρει καποια προσφορα,παραμενει στα 10 ευρω.Αυτα απο μενα,θα ηθελα να σω review σου για για το L'Oreal Elvive Extraordinary oil.Φιλακια πολλαααααα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!
      Πολύ καλή η πληροφορία σου για το αφρόλουτρο.Θα περιμένω review σου :)
      Όσο για το Extraordinary Oil,ελπίζω να βάλουν προσφορά σε κάποιο μαγαζί της πόλης σου,ώστε να αποκτήσεις.
      Θα κάνω σίγουρα review γι' αυτό :)

      Διαγραφή
  5. αχ αυτό το νεκταρίνι είναι απλά υπέροχο! το elvil extraordinary oil είναι ωραίο?? θα ήθελα να το δοκιμάσω, τώρα έχω το exotic oil της lorven και είμαι πολύ ευχαριστημένη ;)

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι!
      Το extraordinary μου αρέσει αρκετά.
      Θέλω να το δοκιμάσω λίγο περισσότερο ώστε να έχω μία αντικειμενική άποψη :)
      (θα κάνω ένα post για το συγκεκριμένο).

      Διαγραφή
  6. geiaaaa sou eva!!kalws irthes!! :D eimai ki egw nea!
    se ekana follow se gfc kai bloglovin!!
    ta mantilakia tis bioten einai polu kala! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια!!!Καλώς ήρθαμε,λοιπόν :)
      Σ' ευχαριστώ,μόλις έγινα κι εγώ μέλος στο blog σου.
      Μου αρέσουν πολύ τα συγκεκριμένα μαντηλάκια :)

      Διαγραφή