Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Radiant Matt Lasting Lip Color SPF 15

Γεια σας,
στη σημερινή ανάρτηση θα σας μιλήσω για ένα υγρό κραγιόν από την εταιρεία radiant, που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Πρόκειται για ένα υγρό κραγιόν από την σειρά Matt Lasting Lip Color με SPF 15, στην απόχρωση 20.


Η απόχρωση αυτή είναι ένα καφέ nude χρώμα, ιδανικό για κάθε μέρα.
Όταν το τοποθετώ στα χείλη είναι αρκετά υγρό και χρειάζεται μερικά λεπτά για να στεγνώσει, αλλά όταν στεγνώσει γίνεται εντελώς ματ με βελούδινη υφή.
                      
                                                                                         
                                       

Πάνω, είναι η απόδοση και το τελείωμα πριν στεγνώσει, ενώ κάτω, όταν έχει στεγνώσει τελείως.

Η ποσότητα του είναι στα 6,5 ml και η μυρωδιά του σχετικά έντονη, αλλά ευχάριστη, κατά τη δική μου γνώμη.

Το κραγιόν αυτό είναι ένα από τα πιο σταθερά που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και η διάρκειά του ξεπερνά σίγουρα τις 8 ώρες!




Το θεωρώ εξαιρετικό προϊόν και αξίζει την τιμή που έχει.
Εσείς έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν;
Αν ναι, ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;

Αυτά από 'μένα.
Εύα.

3 σχόλια:

  1. Τέτοιες αποχρώσεις είναι οι αγαπημένες μου!!Εννοείται πως με την πρώτη ευκαιρία θα το αγοράσω,έχω ακούσει τα καλύτερα για τα συγκεκριμένα κραγιόν...Πολύ όμορφη ανάρτηση,φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη απόχρωση! Για κάποιο λόγο σε μένα αυτά της Radiant δεν γίνονται ποτέ εντελώς ματ, και τα βρίσκω λίγο δύσκολα στην εφαρμογή τους. Αλλά έχουν πολύ ωραία χρώματα!

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου και καλό μήνα! έχω να σου πω πως γράφεις καταπληκτικά! Αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου (http://mybloganastasiaaa.blogspot.gr/) και γίνε αναγνώστρια, εγώ είμαι ήδη στο δικό σου!
    Υ.Γ Μη ξεχνάς να αφήνεις σχόλια ώστε να κάνω και γω το ίδιο! Φιλιά πολλά!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή