Κυριακή 31 Μαΐου 2015

"Seven days of fantasy and favorites" (3)


Γεια σας!
Είναι η τελευταία μέρα του μήνα και ένα ακόμη "Seven days of fantasy and favorites" βρίσκεται εδώ!
Πάμε,λοιπόν,να δούμε μαζί τα όλα όσα ξεχώρισα...

1.Flormar-Monster Cookie,βερνίκι νυχιών

Πρόκειται για ένα βερνίκι νυχιών σε μία μπλε-μοβ απόχρωση.
Ιδανικό για τη συγκεκριμένη εποχή,ήταν το αγαπημένο μου την εβδομάδα που μας πέρασε.

2.P2-011 Via Medici lipstick

Αγόρασα το συγκεκριμένο κραγιόν από Γερμανία.
Πρόκειται για ένα προϊόν σε μία σχεδόν "φυσική" απόχρωση για τα χείλη.
Ιδανικό για κάθε μέρα,έδινε στα χείλη μου την απαραίτητα γυαλάδα και λάμψη.
Το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα στο μακιγιάζ μου.

3.Catrice-Glamour Doll mascara


Πρόκειται για μία μάσκαρα με πλαστικό "κωνικό" βουρτσάκι.
Ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες και δίνει υπέροχο μήκος.
Ήταν η αγαπημένη της εβδομάδας που μας πέρασε.

4.Schaebens-Schoko Maske

Αγόρασα και αυτό το προϊόν από Γερμανία.
Πρόκειται για μία μάσκα σοκολάτας,κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.
Ότι και να αναφέρω για το συγκεκριμένο προϊόν,θα είναι λίγο.
Μυρίζει τόσο έντονα σοκολάτα(πραγματικά,θες να το φας).Ενυδατώνει και καθαρίζει την επιδερμίδα.Είναι απλά,αγαπημένη(όταν ξαναπάω Γερμανία...θα φέρω όσες περισσότερες μπορώ!).

5.True Detective


Τελευταίο αγαπημένο γι' αυτή την εβδομάδα,είναι η αστυνομική σειρά True Detective.
Δύο ντετέκτιβ ο Rust Cohle(Matthew McConaughey) και ο Martin Hart(Woody Harrelson),των οποίων οι ζωές μπλέκονται,ενώ ψάχνουν για ένα κατά συρροή δολοφόνο επί 17 χρόνια.
Δράση,έγκλημα,αγωνία και έξυπνη πλοκή είναι τα χαρακτηριστικά με τα οποία θα την περιέγραφα.
Κάθε σεζόν,θα έχει κάποια διαφορετική πλοκή και ανυπομονώ για την επόμενη.

Αυτά,λοιπόν,ήταν τα αγαπημένα της εβδομάδας που μας πέρασε.
Γράψτε μου,αν θέλετε,στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα.

Υ.Γ.Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό που διοργανώνω και λήγει στις 12/6.
Περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής,εδώ


Αυτά από μένα,
Εύα












8 σχόλια:

  1. Όμορφο post! Όμορφες επιλογές! Τι έξυπνο όνομα το βερνίκι και τι πειρασμός αυτή η μάσκα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :)
      Το βερνίκι εχει ωραία απόδοση(θα αγοράσω και άλλες αποχρώσεις).
      Η μάσκα ειναι φανταστική!!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου Ευάκι μου!! Λέω να ξεκινήσω κι εγώ τη σειρα..Όντως αυτή η μάσκα μυρίζει τόσο έντονα σοκολάτα; Θέλω κι εγώωωω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!
      Όταν την ξεκινήσεις,ενημέρωσε με(να σχολιάσουμε αναλυτικότερα τις εντυπώσεις μας!).
      Αυτη η μάσκα,ειναι φανταστική!πραγματικα,μυρίζει ακριβώς όπως η λιωμένη σοκολάτα...θέλω να πάω στη Γερμανία και να τις πάρω όλες!Θα σου στείλω πακετάκι.

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωω φαίνεται ωραία η mascara της Catrice, μου αρέσουν γενικά τέτοια βουρτσάκια! Φιλάκια πολλά Εύα μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη!
      Μπορώ να τη συγκρίνω με mascara από ακριβές εταιρίες!
      Όταν βρεις ευκαιρία,να τη δοκιμάσεις :)

      Φιλιά πολλά Σταυρούλα μου!!

      Διαγραφή
    2. Με κολάζεις και έχω αρκετές μάσκαρες ανοιχτές και κλειστές προς το παρόν! Χαχαχα! x

      Διαγραφή
    3. Χαχα...τότε μπορείς να καθυστερήσεις τη δοκιμή της :)

      Διαγραφή