Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

It's time for a...Giveaway!!!(closed)

Γεια σας!

Το σημερινό ποστ είναι πολύ δημιουργικό και φέρνει μαζί του,νέο διαγωνισμό!
Το Journey to fantasy μετά από αρκετό καιρό,ετοίμασε διαγωνισμό για τους αναγνώστες του!

Αρχικά,θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς,για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δείξατε όλο αυτό το διάστημα(παρ' όλη την απουσία μου).Είναι μεγάλη η χαρά μου,όταν βλέπω τα σχόλια σας στις αναρτήσεις μου!Μου αρέσει τόσο πολύ να διαβάζω τα σχόλια και να συζητάμε κάτω απ' αυτές.Πραγματικά,θεωρώ ότι μέσω αυτής της αλληλεπίδρασης,αποκομίζω τόσα θετικά στοιχεία!

Ας περάσω,όμως,στο κυρίως θέμα αυτής της ανάρτησης... 
Ως ένδειξη της χαράς και ευγνωμοσύνης που νιώθω(για κάθε ένα από εσάς ξεχωριστά),θα ήθελα να σας προσφέρω ένα δωράκι.
Το δωράκι του διαγωνισμού είναι μία παλέτα σκιών της εταιρίας Essence.
Πιο συγκεκριμένα,πρόκειται για την παλέτα "Mountain calling",την οποία έχω λατρέψει(τόσο για το design της,όσο για τα χρώματα που περιέχει).
Θεωρώ ότι,είναι ένα μικρό στολίδι για τη συλλογή των καλλυντικών σας.
Οι αποχρώσεις που διαθέτει είναι έξι και είναι ιδανικές για πρωινό,καθώς και βραδινό μακιγιάζ.


Tα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να κερδίσετε την παλέτα,είναι:

-Nα είστε μέλη του blog μου μέσω gfc
-Να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook(εδώ)
-Να κάνετε share τη φωτογραφία του διαγωνισμού
(η φωτογραφία βρίσκεται εδώ)

για επιπλέον συμμετοχή:
-Να κάνετε like στη σελίδα μου με τα χειροποίητα κοσμήματα(εδώ)
-Να με ακολουθήσετε στο Instagram(εδώ)

Για τη δική σας ευκολία,συμπληρώστε τη φόρμα που βρίσκεται από κάτω.

Ο διαγωνισμός λήγει στις 31 Μαρτίου!

Το δώρο θα αποσταλεί συστημένο,μέσω ταχυδρομείου.Ο νικητής/τρια θα ανακοινωθεί εδώ,καθώς και στη σελίδα μου στο facebook.
Καλή επιτυχία!!!!!

24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!! Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε το που την είδα αυτή την παλέτα την λάτρεψα,και όλη την σειρά της Essence.
    Φιλιά,
    Δέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το δώρο.Έχω συμπληρώση τη φόρμα μόνο που δεν μπορώ να περάσω το όνομα μου στο gfc.Προφανώς κάτι έχω κάνει αλλά δεν μπορώ να το διορθόσω.Γι αυτό σας το φράφω εδώ gfc Φωτεινή Καραχάλιου.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστική παλέτα. Ευχαριστούμε. (f/b: Evi Swan, gfc: evdokiakal, instagram: eviswan23)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια!!!!!! <3 <3 <3
    Στη φορμα συμμετοχης δεν μου δεχεται το gfc γιατι ειναι στα ελληνικα(ΝΤΙΝΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ) , κι ετσι σας το εγραψα με λατινικους χαρακτηρες.(NTINA PETRIDOU)
    fb name: Ntina Petridoy
    instagram: petridoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. teleioo Ortzanh@yahoo.gr fbΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΑ
    FN Γιούλη Ζαχαράκη
    GFN valia12321
    Email valia12321@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή