Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

A' Έκθεση Κρητικού Τύπου(Ηράκλειο Κρήτης)

Γεια σας!Σε αυτή την ανάρτηση,θα αναφερθώ σε μία έκθεση που επισκέφθηκα πρόσφατα.Αν και δεν είμαι από την Κρήτη(σπουδάζω απλά στο Ηράκλειο),μου αρέσει να επισκέπτομαι εκθέσεις και διάφορα "events" που διοργανώνονται εδώ.Η συγκεκριμένη έκθεση,λοιπόν,παρουσιάζει τα βήματα του Κρητικού Τύπου μέσα από μία μακρόχρονη ιστορική διαδρομή(με πολιτικά,ιστορικά,κοινωνικά,αθλητικά θέματα).Όποιος την επισκεφθεί,θα διαπιστώσει ότι καθένας μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με την ιστορία του Κρητικού Τύπου,όπως αυτή καταγράφεται και αναδεικνύεται από τα φύλλα εφημερίδων που παρατίθενται εκεί.
Παρακάτω,θα δείτε κάποιες φωτογραφίες που τράβηξα από την επίσκεψη μου στο χώρο όπου είχε διεξάγεται η έκθεση.









Τέλος,να σας αναφέρω ότι η έκθεση αυτή βρίσκεται στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου μέχρι τις 24 Φεβρουαρίου(απ' όσο γνωρίζω).Όποιος ενδιαφέρεται και επισκέπτεται γενικότερα διάφορες εκθέσεις,σίγουρα θα βρει ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη.Προσωπικά,μου αρέσουν πολύ οι πρωτοβουλίες αυτές και κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία να επισκεφθώ κάτι παρόμοιο την εκμεταλλεύομαι.Η συγκεκριμένη κατά τη γνώμη μου,είναι μία από τις καλύτερες που έχει διεξαχθεί.


Αυτά από 'μενα...
                                                                                                         Εύα     


4 σχόλια:

  1. Καλή αρχή συνονόματη και συντοπίτισσα!
    Εννοείται κάνω follow back!
    We ll be in touch!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Όπως ανέφερα,δεν είμαι από Κρήτη(σπουδάζω απλά στο Ηράκλειο).
      Διοργανώνουν διάφορες εκθέσεις και δραστηριότητες(κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ).
      Ευχαριστώ και για το follow...θα τα λέμε :)

      Διαγραφή