Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Κεφ.2 Apivita Cleansing,γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε 1 πρόσωπο και μάτια(mini)

Γεια σας!Στο κεφάλαιο αυτό,θα αναφερθώ στο γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε 1 για πρόσωπο και μάτια της Apivita(με χαμομήλι και μέλι).Είχα αποκτήσει το συγκεκριμένο γαλάκτωμα πριν ένα μήνα περίπου.Έψαχνα ένα προϊόν που να περιέχει φυσικά συστατικά,καθώς επίσης και να ενυδατώνει την περιοχή κάτω από τα μάτια.Μία μέρα λοιπόν, ενώ έβλεπα διάφορα προϊόντα ντεμακιγιάζ σε site φαρμακείων(θα κάνω ένα αποκλειστικό post για το online φαρμακείο απ' το οποίο κάνω τις αγορές μου)το μάτι μου έπεσε πάνω σε αυτό το mini σωληνάριο.Στην περιγραφή έγραφε ότι η συγκεκριμένη συσκευασία είναι στα 50ml,οπότε σκέφτηκα ότι...μία δοκιμή ίσως να με πείσει. Όπως καταλαβαίνεται,η αμέσως επόμενη κίνηση ήταν το κλικ πάνω στο καλάθι αγορών ώστε να συμπεριληφθεί στην παραγγελία μου. Από την πρώτη στιγμή που δοκίμασα το προϊόν αυτό,είχα ενθουσιαστεί.Αφήνει το δέρμα απαλό και ταυτόχρονα ενυδατωμένο,δεν προκαλεί ερεθισμούς ούτε κοκκινίλες(σε 'μένα άλλα προϊόντα το κάνουν αυτό) και επιπλέον έχει ένα ελαφρύ άρωμα από χαμομήλι(το οποίο μου αρέσει πολύ).Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ,χωρίς να αφήνει κατάλοιπα(και το αδιάβροχο eyeliner...για όσες ενδιαφέρονται).Επίσης,η συσκευασία του είναι ιδανική για ταξίδια(και μεταφορά γενικότερα).


Ας δούμε όμως τα χαρακτηριστικά και την σύνθεση του πιο αναλυτικά.

Χαρακτηριστικά:
• Απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια, χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα
• Τονώνει την επιδερμίδα
• Προστατεύει από ερεθισμούς
• Προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση
• Ενυδατώνει και καταπραΰνει την επιδερμίδα
• Προσφέρει απαλό καθαρισμό που σέβεται τη φυσιολογία της επιδερμίδας
• Με αντιοξειδωτική προστασία 
• Δερματολογικά ελεγμένο

Σύνθεση:
• με χαμομήλι, μέλι, ελιά και αμύγδαλο
• με βιολογικά αιθέρια έλαια που αναζωογονούν την επιδερμίδα και προκαλούν ευεξία
• επιπλέον,το νερό έχει αντικατασταθεί με έγχυμα πράσινου τσαγιού βιολογικής καλλιέργειας για την ενίσχυση της αντιοξειδωτικής προστασίας
• Χωρίς parabens, silicones, propylene glycol, mineral oil, SLES, SLS
• 99% φυσικά συστατικά

Τέλος,να σας πω ότι η τιμή του κυμαίνεται στα 3-4 ευρώ(για τα 50 ml...διατίθεται και σε 250 ml απ' όσο γνωρίζω) και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.Προσωπικά,ετοιμάζομαι ήδη να πάρω και 2ο(θα προτιμήσω ξανά τη μικρή συσκευασία,διότι το χρησιμοποιώ κυρίως για τα μάτια)


Υ.Γ.Εκφράζω καθαρά την προσωπική μου άποψη για το προϊόν αυτό,χωρίς να αποσκοπώ σε διαφημιστικούς σκοπούς. Άλλωστε η αγορά έχει γίνει με δικά μου χρήματα.




2 σχόλια:

  1. πολυ χρησιμο ποστ οντως! η τιμη αρκετα καλη μπορω να πω και για πιο ''βαρυ'' βραδινο μακιγιαζ στα ματια, ο,τι πρεπει!! αν έχεις την καλοσύνη ρίχνε μια ματιά πού και πού και στο (πολύ νέο) blog μου http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/,ειμαι καινουρια στο blogging και ακομη προσπαθω να καταλαβω τι και πως.
    ελπίζω να σου αρέσεi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ένα πολύ καλό προιόν.
      Φυσικά και θα μπω να κοιτάξω το blog σου :)
      κι εγώ είμαι νέα σε αυτό το χώρο(έχω να μάθω αρκετά ακόμα ;) )

      Διαγραφή